Ön itt van most:
Címlap Gőzfejlesztés Hírek (G) Certuss a Rallye-ban is erős

> Cikkajánló  

Kis helyigény - sok gőz: JUNIOR - a kistestvérKis helyigény - sok gőz: JUNIOR - a kistestvér
2017. június 28., szerda | vitezeva
Több mint 300 üzemben...
Bővebben >>
„Mert nem mindegy, hogy mit eszünk”„Mert nem mindegy, hogy mit eszünk”
2017. június 29., csütörtök | vitezeva
 – Győri Jánossal, a Zádor-Hús Kft....
Bővebben >>
A pálinkafőzés hőtani vizsgálata hőkamerávalA pálinkafőzés hőtani vizsgálata hőkamerával
2017. augusztus 28., hétfő | Virág Ádám, Csendes Zsolt, Laza Tamás
 A laboratóriumban készített "élet vize" A...
Bővebben >>
Certuss a Rallye-ban is erős PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Horváth Andrea   
2013. augusztus 09. péntek, 09:40

Ollé Sasa Fordra váltott

Ollé Sasa a Certuss szponzorálásában Ollé Sasa a Certuss szponzorálásában

Szárnyra kapott és szájról-szájra terjedt a hír, miszerint  Ollé Sasa Forddal indul a Salgó ralin. Sokan akkor még úgy gondolták, hogy ez csak egy kalandozás lesz, hiszen nem lehet, hogy a Suzukival összeforrt versenyző, egyik pillanatról a másikra Fordra vált. Pedig a váltás végleges, azóta már murván is próbára tették legújabb csapattagjukat és gőzerővel készülnek a magyar bajnokság újabb megmérettetésére.
A CERTUSS által támogatott versenyző eredményeiről olvassa el beszámolónkat.

Ollé Sasa a Certuss szponzorálásával Ollé Sasa a Certuss szponzorálásával Nagyon elégedett választásával, a Ford Fiesta S2000-essel az Aquis Suzuki Treff Motorsport versenyzőpárosa: Ollé Sándor és Czakó-Budai Annamária. A Salgó Ralin tette először próbára élesben az új csapattagot. Az autót Kakuszi Csaba (szintén Certuss partnerként korábbi cikkünkben már bemutatott) versenyzőtől vette át.

"Az egy napos verseny három körében, kevés beállítást tudtunk kipróbálni, de a szakaszok nagyon alkalmasak voltak arra, hogy megnézzük az autó aszfaltos viselkedését. Nagy élmény vezetni, sokkal nagyobb a kanyarsebessége, mint a S1600-as autóknak. Ha őszinte akarok lenni, azt hittem, hogy jóval erősebbek, viszont a komoly kanyarsebesség és a fékút kárpótol az erővel szemben.
Időbe telik, hogy elhiggyem, hogy a kanyarokban tényleg elfordul, sokkal drasztikusabb féktávokat lehet vele venni és az összkerékhajtás miatt a kanyarból gyorsan kihúzza az autót, azonban ezt az előnyt csak akkor érezzük, ha jók a beállítások. A második gyorson sikerült is jól magunkra ijesztenünk, hatodik sebességi fokozatban egy „csak balos kanyarban” lecsúsztunk az árokba. Szerencsére sérülések nélkül ki tudtunk jönni, Ollé Sasa Veszprém Rallye Ollé Sasa Veszprém Rallye egyszerűen elveszítettük a tapadást. A határát így már éreztük, ennek fényében nem szívesen próbálnám ki milyen óriásit lehet vele esni. A szervizeseim is gyorsan belejöttek, hiszen a működési elve szinte ugyanaz, mint az S1600-asoknak.
Egész verseny alatt fülig ért a szánk, nagyon élvezhető, igazi versenyautó."

A magyar bajnokságban is remekül sikerült az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosának, Ollé Sándornak és Czakó-Budai Annamáriának S2000-es bemutatkozása. A Ford Fiestát kiegyensúlyozottan kormányzó kettős az abszolút ötödik helyen végzett.
(Forrás: Papp Zsuzsa)

 
---
Kérjük, hogy regisztráljon vagy jelentkezzen be, ha hozzá kíván szólni ehhez a cikkhez.